Sernnnnn- Selam kızlar tırnak makası alacağım doğacak bebeğim için, elektirkli törpü şeklinde mi alsam yoksa klasik tırnak makasımı alsam hangisini öneriyorsunuz tecrübeli anneler 🥰
nur34_ Sernnnnn- bnde torpu eklinde aliyim dedim ebebekten direk kucuk olani aldim bklm kullanamasam onu alicam mecbur ne alicgmi bilemedim gercekten direk aldim maksat bulunsun diye🤷♀️
Masalnesli Sernnnnn- ben hep wee babynınkını kullandım 6 yasında kızım daha onu kullanyrm ne paslanma yaptı ne birşey kuçuk oluyor zaten Bunda da aynısını alıcam
beyzacmvrc Sernnnnn- torpulerin tirnak yapısını bozduğu söyleniyor ben normal tirnak makası aldım baby plus inkini aldım
Meltems53 Sernnnnn- törpülü olanların çok kullanışlı olduğunu düşünmüyorum ben normal tırnak makası aldım. Küçük makası ve tırnak makası var.