Kızlar bu ay ovitrel vuruldum ama tutmadı. normalden 3 gün önce reglim geldi ve normalden farklı daha pıhtılı iğneden kaynaklıdır diye düşündüm ilk günü bir sorun yoktu ikinci günü ani hareketlerimde sağ kasıkta ( yumurta sağ tarafta gelişmişti) iğne batması ve kramp benzeri bir acı hissediyorum normal mi bu durum.