Mavihanem Kızlar şuan 3. Gebeliğim 17+2 deyiz bebekte hiç hareket yok siz ne zaman hissettiniz diğerlerinde böyle değildi bir tedirgin oldum açıkçası 🤦♀️
2aslan_annesi07 Mavihanem benim de 3 ve bayaa bekledim hani dedim 3. Bebek daha önceden hissetmem lazım ama 22 lerde hissetmeye başladım şu an 32 olcaz ve hiç durmuyor ☺️
Kalbiimde2can Mavihanem Benimde 2. Hamileligim 16+2 olduk ama bakiyorum dinliyorum cikolatami yada suyumu icip uzaniyorum sakince bekliyorum ama tik yok🤣🤣🤣🤣