Hicranbeyazkan Merhaba Oksapar kullanan annelere bi sorum var ilk göbeğimden vurmaya başladım 3. Aya giricem bacağıma geçmelimiyim?
yagmur50 Hicranbeyazkan 30. Haftadayım başından beri göbekten vuruyorum koldan 1 kez vurdurdum eşime çok acıdı bacaktan hiç denemedim doğuma kadarda göbekten devam ederim büyük ihtimalle
symabskrt Ben hala göbekten vuruyorum 5 buçuk aylık oldum bacak ve kol daha çok acıtıyor diyolar bide beceremem kendim diye suanlik göbekten devam