kizlar merhaba..4 gün sonra sezeryan olacagim..ama.bugün.sabahtan.beri adet olacakmişım.gibi belim agriyor o agri dizlerime vuruyor..ara arada karnim.agriyor.sizce bu bir dogum belirtisimi..yani düzenli degil ama sabahtan beri araliksiz bir sekilde agriyor dayanilmicak.gibi degil tabi ama bi degisik hissediyorum