Merhabalar, 17 haftalık hamileyim hamilelikten önce 1 ay imom primo içtim hamilelikten sonrada imom omegaya geçtim ama inanılmaz mide bulantısı yapıyordu bu nedenle de doktorum Vinalac ile değiştirdi şimdi onu kullanıyorum, memnun olan ve olmayanlardan bilgi almak isterim.