misirveannesi Hira22mehdi başıma gelmedi de 40 yaş üzeri riskli gebelik olarak değerlendirliyor. Fetal dna testi verilmesi isteniyor…
1asel-duru Hira22mehdi 31 yaşındayım orta riskli çıktı yaşa bağlı olarak dedi bugün 3 lu tarama sonucu çıktı onun için de aynı şeyi söylüyor detaylı ultrason da belli olur dedi
1asel-duru Hira22mehdi bende hiç bir şey yaptirmicam eğer gerçekten öyleyse zaten yapacak bir şey de yok çaresi yok yani Allah ne verdiyse kabul edicem Rabbimden hayırlısı
3pasaannesi Yengem yaşadı 43 yaşında yüksek riskli dediler çocuk sakat dediler organlarına falan neler neler dediler 14 şubatta dünyaya geldi bebiş sapasağlam çok şükür bi sarılık çıktı onuda atlattı zaten Allah ne derse o yanılma payı yüksek doktorların.