Esusyksl Merhabalar, 13+5 hamileyim bir haftadır kuyruk sokumumun sol tarafına doğru bıçak saplanır gibi kramplar giriyor yürüdükçe kalktıkça oturdukça. Kalça kemiği genişlediği için olurmuş sanırım. Sizlerede oluyor mu? Ne yapıyorsunuz bunun için? 😕
funnymummy Esusyksl benim bir önceki gebeliğimde olmuştu doktor normal demişti herhangi bişey yapmamıştım
ErenimBenim Esusyksl canım öncelikle hayırlı olsun pelvik kasları açıldığı için rahim büyüyor sonuçta bebek için ondan belde yanlarda ağrı normal artarsa tabi yine dr danış ben 19 haftalik olacam ara ara giriyor o agri ama senin haftalarinda daha fazlaydi
Esusyksl ErenimBenim teşekkür ederim inşallah ilerleyen zamanlarda azalır gerçekten yürürken bile sıçrayarak yürüyorum. 😕