Pazartesi günü eşimi işe yollarken karnımın ağrıdığını söyledim çok ilgili,ilgisinden sıkıldığım kocamsa olabilir yat uyu geçer diyip işe gitti🥰🥰 lavaboya gireyim dedim ve nişan geldiğini gördüm burdan okuya okuya onun olduğunu direkt anladım. Kocamı aradım dedim böyle böyle ne yapalım o da doktorunu ara veya hastaneye gidelim dedi.Hastaneye gitmeye karar verdik. Gittikten sonra çatı muayenesiyle nst’ye girdim 3 cm açılma fakat düzensiz sancıyla eve geri döndüm. Her şey çok normal ilerlerken gece 11de televizyon izlerken keskin bir ağrı daha girdi not etmeye ve saniyelerini tutmaya başladım. Gece 2 veya 3 gibi dayanamadım ve tekrar hastaneye gitmeye karar verdik. Annemi arayıp ağlayarak “ anne ben doğurmaya gidiyorum çabuk gelin”dedim annemgil bir telaş geldiler🥹 hastanedeyken süper kocam koltuğa oturup beni seyrederken ben acı çekiyordum ve sinir olduğumdan onu yolladım ve annemle sancı çekmeye başladık. Ben ağrı gelince yere çömeldikçe annem ağlıyordu dedim anne seni de kovacağım sus.🤦🏻♀️ saat 8e kadar inanılmaz sancı çektim açılma olmuyordu çünkü.bir yandan duşa giriyorum bir yandan pilates topuyla hareketler yapıyorum bana mısın demiyordu. Çok fazla kusma yaşadım her ağrı girdiğinde kusma oluyordu o beni çok yordu. Doktorum geldi yatırdı beni bakalım açılma var mı dedi bi baktı amanın bebeğin kafası gözüküyor dedi çabuk doğumhaneye dedi ben o sıra herkesi kesik kesik duyuyorum hemşire bana soru soruyor ben cevap vermiyordum bile. Beni koşa koşa tekerlekli sandalyeyle çatala aldılar🤧 çok güzel ıkınma taktikleri öğrenmiştim ama o sıra her şeyi unuttum gibiydi ilk defa bağırmıştım doktorum nolur bağırma sadece tuvaletin varmış gibi ıkın aşkım dedi bense son gücümle ıkındım ve miniğimi doğurdum🥲🫶🏻 direkt gögsüme koydular hüngür hüngür ağlıyorum bu benim mi şimdi diye 🥺 evet balık gibi hareketli ve sıcacık oğlum göğsümdeydi bana bakıyordu çok güzeldi 💕 az bir yırtılmam olduğu için 2 dikişle ayağa kalktım üzerimi giyindim ve odama geçtim bebelakım beni orda bekliyordu annem ve eşim yaşlı gözlerle beni bekliyordu🫶🏻 kucağıma aldığım gibi emzirdim o kadar garip bir his ki bebeğimi emziriyordum resmen sürekli ona bakıp ağladım 🫠 şimdi 2 gün oldu uyumuyor ve memeden asla ayrılmıyor ama olsun iyi ki dünyama geldi bitanem benim🌸 doğumum kolay oldu diyemem fakat zor da değil ama çok mucizevi bir süreçti. Burdaki tüm hamile annelerime Rabbim kolay doğum nasip etsin inşallah🤍🤲🏻