Bu benim ikinci gebeliğim 1 buçuk sene önce sezeryanla doğum oldu ve bu gebeliğimde plasentamın aşağıda olduğunu söyledi doktor ilişki 1 ay yasak sonra tekrar bakılacak dedi birde kanama alanım var plasenta oraya da baskı uyguluyormuş dikkat etmem gereken başka bisey var mi ayni durumu yaşayanlar düzeldi mi tecrübeleriniz neler