Ebrueryigit P12345- evde alet var aslında diğer gebelikte yaşadığım için ama hiç aklıma gelmemişti onla açlık tokluk ölçmek bakayım onla bi
barlaseymahasan Ebrueryigit sağlık ocağı yapıyor ama gereken glikozu kendiniz eczaneden alıp gidiyorsunuz sonuçları doktorunuza gösteriyorsunuz benim ebem öyle söylemişti ama ben yaptırmadım normal tahlillerde kontrol ettik gayet iyi çıktı şükür
P12345- yagmur50 sizinki baya yüksek çıkıyo sanırsam, ayıptır söylemesi ben geçenlerde bir ekmeği yedim sayılır🙈 bi saat sonra ölçümde 172çıkmıştı😃😃 o kadar yiyip sonra neden yüksek diye düşünürüm bide😃
yagmur50 P12345- lahmacunda öyle çıktı aslında sonra başka bir gün gözleme yedim 120 lerde çıktı bende anlamadım neye göre yükseliyor 🤷♀️
P12345- yagmur50 Değişiyo valla biz dikkat edelim genede Allah’ıma emanet bebişlerimiz Allah’ım korusun
Ummu1234 Ebrueryigit sağlık ocağı yapmıyor ben bugün devlet hastanesinde yaptırdım. Yanınızda mutlaka birini götürün bide giderken☺️