zorlusevdam Merhabalar sonunda nazlı kızım dogdu ama hala isim koyamadk Emir ve Eylül var çocuklarım eşim senin adını koyalim esma nur diye güzel aslinda ama kararsiz kaldik aklimda elif sena vardı aslinda Kendi adımı koyalim mi ki😊
susis zorlusevdam koymam bence çocuk için sağlıklı bir durum olmayabilir bile benlik gelişimi açısından
nevzatbaskomser Deletedmom_116 1. 2.3. diye seslenirsiniz artık. Bebeğinizin bir ayrıcalığı olmalı Bir aileye 3 tane aynı isim çok mantıksız geliyor bana kusura bakmayın
handeserdes bence koyulur. biz erkek bekliyoruz eşim istemediğinden onun adını koyamadık. benim hoşuma gidiyor anne babanın isminin konulması. ama en önemlisi sizin fikriniz bence. ne isim seçerseniz seçim beğenenler beğenmeyenler mutlaka olacaktır.
Elisanne zorlusevdam Ben de kesinlikle koymazdım isim yokmuş gibi annemin ismiyle kimse bana hitap etsin istemem herkes kendine has yaşasın hayatı 🌸
kalbiminpariltisi zorlusevdam ben de koymam bana çok saçma geliyor anne ya da babanın isminin konması biraz megalomanca geliyor
Balbebek012 zorlusevdam ben koymam bir ton isim varken ana baba nene dede isminin katılması gereksiz b3nce 🤗
Ipek_2017 Ben koymazdım. Kii adım İpek çok da beğeniyorum. Ama bebeğime neden benim adımla seslensinler ki , ileri de o da istemez bence. Adınız Esmanursa sadece Nur olanı ekleyebilirsiniz belki.
hayalperest2310 zorlusevdam benim ismim Ceylin eşim tutturmuş Ceylin Lina olsun diye sana bir Ceylin yeter fazlasını bünyen kurtarmaz diye söylenip duruyorum neyse ki ikna ettim yani Hafsa Lina ya 😂😂😂