Ben yaptırdım ikili değil ama 3 lü. Sonuç gayet güzel çıkmıştı. Detaylı ultrason girdim her şeye güzel dendi. Aradan 4 hafta geçti doktorlar bacak kısalığı var down sendromu olabilir dediler. Ama ben tarama testlerin temiz çıkmıştı diyince o testler kesin sonuç vermez ilerleyen haftalarda başka bulgular çıkabiliyor dediler. Yani demem o ki bu testleri yaptiraaniz bile ileri de böyle bir durum olabiliyor.