Moonbow06 Ayın 19unda sipariş verdim ama hala hazırlanıyor diyor. Hiç bir müşteri hizmetlerine ulaşamıyorum. Sizde de böyle bir sıkıntı var mı
piiremsesinannesiii Moonbow06 benimde ikidir ürünlerim eksik gönderiliyor geçen kinde kilotlu çorap yoktu neyse dedim umursamadım ama şimdi hem pişik kremi hemde sıvı deterjan ım yok sinir oldum 🤦🏻♀️ mal geldi hepsi teslim edildi diye bir de aradım bakalım ne yapacaklar
Bfmom Ayın 18 inde verdiğim sipariş hala sipariş alındı olarak görülüyor. Ama iki gün önce kargoyu teslim ettiler. Belki mesaj yolu ile bilgilendirme yapılıyor olabilir. Eşimin telefonu yazdığım için tam bilmiyorum.
Moonbow06 Ben de cuma gideceğim için bir hafta önceden sipariş verdim. Şansıma hala gelmedi. Hiç böyle yapmazfı o site. En geç iki güne gelirdi. Bu sıra çok mu yoğunlar acaba. Siteye ve telefonlara bakmıyorlar
Moonbow06 piiremsesinannesiii haydaa. Bu sıra boşladılar demekki kampanyadan dolayı galiba. Sorunu halledebiliyorsa sıkıntı değil. Ama ben de deterjan almıştım. İnşallah o bari gelir. Bebişin kıyafetlerini hazırlayacaktım ağırlaşmadan. Doğum çantası yapmaya başlamam lazım artık😭
piiremsesinannesiii Moonbow06 inşallah halleder ve yollarlar 🤦🏻♀️ inşallah seninki de eksik gelmez 🤲
Betulaa Benim de depremden sonra siparişlerim çok geç geldi ama geçen hafta cuma veya cumartesi sipariş verdim salı hemen geldi öyle eksik falan da yoktu . Bence deprem sebebiyle sıkıntı oldu çok sipariş oluyormuş.
Moonbow06 Benim güya üç gün önce gelmiş ve beni bulamamışlar. Aradığımda öyle dedi kargo şirketi. Ne zaman gelir dedim yarın dedi. Bu sabah da şükür hepsi eksiksiz geldi. Umarım sizinki de en kısa sürede eksiksiz gelir 😊