aalparslanaselll Canlar adetime 3 gün var kan tahlili verdim sonucum pozitif ama beta hcg değerim 30 sizce normal mi?
ipekmom_ aalparslanaselll evett gayet güzel, 2gün sonra aynı yerde tekrar kan ver canım hayırlı olsun 😇😇
Patito__ aalparslanaselll bugun verdiyseniz, cumartrsi tekrr verin 60 civari cikarsa iyidir ilk degerin onemi yok cnm 5 ve uzeri olabilir normal…
Elaa_gozz aalparslanaselll benim 11 gün gecikmeye rağmen değerim 70 di gayet iyi bence gerçi benim geç döllenme olduğu için öyleydi
aalparslanaselll Teşekkür ederim ☺️🥰 beklediğimiz bi sonuçtu ama aile hekimim hamilesin ama değerin düşük adetten sonra tekrar gel diyince bi korktum
acemianne22 Benim ilk kan tahlilimde 26 çıkmıştı çok şükür şuan 16 haftalık hamileyim🌸hayırlı olsun sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah 😊
aalparslanaselll acemianne22 sizde sağlıkla alın kucağınıza inşallah ☺️😘 geç döllenmemi oluyor böyle olunca?
aalparslanaselll Yagmure ya canımsınız çok teşekkür ederim ikinci gebeliğim rabbim cümlemize sağlıkla kucağımıza almayı nasip Etsin 🥰♥️
aalparslanaselll ozgetutku maşallah ikiz falan mı yoksa çünkü hesaplamalarıma göre benimde 3 hafta olarak gözüküyor ☺️
Gizemgksnmz aalparslanaselll ben adete 4 gün kala 40 ile öğrenmiştim normal bence ama 2 güne bı yükseliyormu diye baktır canım