ElaRose canım benim yumurtalığımdafa çikolata kisti vardı birisi 5 diğeri 7cm
Bizde tüp bebek yaptık. Benim amh değerim güzeldi ama. Allaha şükür ilk transferde pozitif oldu 31haftalık olduk suan. Amh değerin kaç çıktı birde yaş kaç ? Farklı bir hastalığın yok ise olumlu olma oramı yüksek oluyor demişti doktorum bana çikolata kistinde