Arkadaşlar ilk oğlumu yıkadılar annemler eve gelir gelmez 1 hafta sonra düştü göbeği ikibci oğlumu yıkatmadım düşsün diye 10 gün sonra düştü göbeği şimdi 2 hafta sonra kızımı alıcam kucağıma Allah nasip ederse bunda nasıl yapacağım bilmiyorum sizler nasıl yapıyorsunuz