Dyg1026 Bu sabah kalktıgımda hafif belim agrıyordu.Şimdi de yoğun mide bulantısı yaşıyorum.Böyle olan var mı?
Kubrabsyg45 Dyg1026 bende 37+4 baş ağrısı dönmesi var. Nefes alamıyorum hatta daralma geliyor diyebilirim 🥺 hafif bulantı oluyor
Dimplebubu Kubrabsyg45 ay bendede aynı durum var panik atak geçiriyorum sanki , gece gram uyumadım. Midem bulanıyor gibi , dönüyor gibi . Tokum ama açım gibi nefes aşmayı unutmuşum gibi oldu gece uykusuz güne merhaba dedim bakalım bizi ne bekliyor