Eveet arkadaşlar geçen hafta tüm postlara tek tek girmiş ve artık doğurmak istiyorum diye herkesi rahatsız etmiştim ne yapabilirim normalmi şöylemi böylemi🤦🏻♀️🥴Pazar günü 40+3 de suyum gelmişti en son o zaman bir post açmıştım sabah namazında gelen suyumdan sonra doktorum ile haberleşerek saat başı bebek hareketlerini ve sancıları not aldım gece 1 2 ye kadar 30 dakikadan en son 10 dakikaya düşmüş sancı şiddeti artmıştı gece ikide hastanede buluşalım nst takibinde olalim dedi doktorum suyum patlayalıda 21 saat olmuştu gece hastaneye gittik su geldikten 24 saat içinde doğum olması lazımmış enfeksiyon riski artıyormuş ilk hemen antibiyotik başladık saat 5 e kadar bi 3 saat ebe ile beraber yürüdük pilates topu ile egzersiz yaptık sürekli çatı muayenesi oldum hatta ebe eli ile bebeğimi destekledi sürekli kafası ile itiyor ama gelemiyor diye sçılmamda malesef 2 cm idi hastanede 3 saat bekledim açılma ilerlemesi ve suni sancı aldım ilk epudurale gerek yok defalarca çatı muayenesi oldun ağrı eşiğin iyi dedi doktorum sevindim ama suni sancı aldıktan 3 saat sonra pazartesi sabah 8 ne eşiği yüksekliği adeta ölüyordum sancı geldikçe ooo süper diyormuşum ebem ve annem gülerek anlatıyor 🤣doktor artık dayanamadı açılmada 6 cm di gel sana epidural yapalım dedi ben baştan neden istemedim anlamadım çok pişmanım🤣 8 de epidural yapıldı ve gerçekten çok rahatladım ebe sen az uyu nst ye bağlayıp doğuma gücün kalsın dedi e ben gün gece 5 den beri ayakta olduğum için artık halim gücğm kalmamıştı 8 buçukta uyudum ama hayatım boyunca hisleri çok kuvvetli bir insanım tam uyurken aslında ağrılarım hafifledi ama içime böyle birşey geldi neyse uyudum 10 bucukta 2 saat sonra gözümü bi curcunaya açtım açılmam 8 cm olmuştu ama bi anda tüm odaya ebe doktorum hemşireler bebeğimin kalp atışları çok değişti bi anda makine çok hızlı hi anda kesliyor hemen çatı muayenesi yaptılar çocuk çok strese girdi kafası ile hızlı hızlı vuruyor 8 cm ile daha çıkamaz ben ikinizide risk edemem dedi doktorum ve 10 41 de bebeğim dünyaya geldi💞Hani hep diyorlar ya ne olursa olsun kucagına aldığında geçiyor ben resmen tüm doğum şekillerini deneyerek bir tane doğurdum 🤣Artık nefesin halim takatim hiç kalmamıştı ama o kokuyu içine çekmek herşeye değer gerçekten normal doğuma engel hiç bir durum yoktu herşey güzel ilerliyordu ama şunu hiçbir zaman unutmayın rabbimin takdiri ne ise o olur herşeyde bir hikmet bir güzellik vardır biz denedik nasibimiz bu yandaymış bunuda sezaryen olmak kötü gibi düşündüğümden yazmıyorum halk arasında böyle bir algı varya ondan sizleri rahatlatmak için yazıyorum önemli tek şey bebeklerimizin sağlıklı olması 3750 doğdu benim prenses🤣🤣Tabi çıkamazsın sen ordan dedim🤣Ama benim şöyle bir artım oldu tamamen doğal sancı sonucu doğum yaptığım için doğumdan 15 dakika sonra emzirdim bebeğimi o sıkıntı olmadı mesela herşeyde var bir hikmet💞Şimdi arayanlar yaaaa normal diyordu doktor tüh falan diyorlar 🤣Lohusa kafası ile ben onlara size bu yazdıklarımı diyorum önemli olan sağlık sıhhat afiyetle gelmeleri tabiki normal daha sağlıklı ama takdir rabbimizin asla bu tarz şeyleri takmayın tek tek yazan çok olmuş buradan herkese yolu biraz zorlu ama sonu HARİKA BİR KOKU ile biten hikayemi paylaşmak istedim burada evladını bekleyen tüm arkadaşlarım inşallah sağ salim kavuşsun