Sezaryen doğum ile ikinci bebeğim dünyaya gelecek inşallah allahtan bir şey çıkmazsa hayırlısı ile sağ salim kucağıma alayım sıkıntısız bir şekilde Allah’ım Heyecan bastı biraz da korku ilki de sezaryandı şimdi acıyı bilip tatdığım için biraz korkum var doktorum da ikinci ilkine göre daha acıyacak dedi gerçekten beni çok güzel motive etti doktorum 🥴🥴 Hayırlısıyla girelim çıkalım inşallah