Kızlar merhabalar, üç gün önce ikinci bebeğime hamile olduğumu öğrendim. Henüz 4 haftalık🙏🏼 İlk doğumum sezaryendi ve 1.5 yıl önce oldu.. Korkutmak istemem sizi fakat ilk sezaryenimde dikişlerim enfeksiyon kapıp patladığı için 13 gün hastanede yatıp tekrar ameliyat olmak zorunda kalmıştım. Şimdi muhtemelen yine sezaryen olacağım ve korkularım çok fazla. 2.sezaryenini olanlar bilgilendirebilir mi🙏🏻 Nasıl geçti, ilkine göre daha mı zor oluyor 2.sezaryenler?