zeyzey_06 Arkadaşlar aranızda hamile uyku yastığı kullananız var mı hangi marka aldınız bir de memnunmusnuz
Eylemmmm zeyzey_06 bana kardeşim sağ olsun almış, inanılmaz rahat yaa inanın ben çok saçma diye almamıstım, ama o kadar rahat uyuyorum ki inanamazsınız markasını vs bilmiyorum hiç dikkat etmedim