Syma_07 https://mutluresim.com/images/2023/02/23/EntA9.jpg. Kizlar sizce nasıl trendyoldan aldığınız varmı
2aslan_annesi07 Syma_07 Zibinin ağız kısmı dar görünüyor çıtçıtlı mi acaba? Diğer tulum da dar ağızlı gibi yegenimde aldık netten ama kumaş önemli bazıları çok kalitesiz oluyor
Feride_eymen2 Ben aldim hastane cikisi 9 takim ucuza geldi oyuzden 50 tlye aldim tanesini cok pahali almak istemedim iki ay giyicek zaten ikinci cocugum olucak birincisinin camasirlarini hep dagitmistim o yuzden hepsini yeni aldim