Papatyam136 merhaba hanımlar biraz şüphelendim hamilelikten bugün yumurtlama testi yapıyım dedim böyle pozitif çıktı acaba böyle olup hamileliğini öğrenen varmı kızlar yardımcı olur musunuz 8 gün var adetime test yapsam mı acaba
323832 Papatyam136 yumurtlamanin üzerinden 12 gün geçtiyse gebelik testi yap ben kaset test yapmıştım çıkmıştı ama denemek amacliydi 2 gün öncesi suphelenip kan vermiştim 7.7 çıkmıştı gebelik olduğunu biliyordum benim de adetime 8 gün kala idi test yaptığımda ama bende erken yumurtlama vardi
umut123_ Papatyam136 benimde şu an 8 gün var ve ovülasyon testlerim hep böyle çıkıyor. Pik görmedim kopkoyu ama ikinci çizgi belirgin kırmızı hala yumurtlamadık mı daha yoksa başka bir şey mi bilmiyorum 😔
Bltdilek Papatyam136 yumurtlamadan 12 13 gün sonra test yapın diyorlar . Eğer hamilelik şüphen varsa test yap canım . 8 gün de uzun süre ama