Kocaer zaten devlettekilerin klasık cümlesi, bende ilk düşük yaptım ve o kontrollerde devletteydim, hangisine gitsem nedendir sizce gibi sordugumda, sağlıklı olsa düşmezdi, sağlıksızdır. Halbukı kanamalarım varken bana o progestan mı ne ondan dahi vermemişlerdi, sonrasında da saglıksızdır düşmüştür de geç. Şükür şuan ikinci gebeliğim 37 haftalıgım, rabbim tez vakitte hayırla sana da nasip etsin canım