Slaedz Anladım canım Allah yardımcın olsun. Kabız olmamak için kendine hoşaf yap kayısı hoşafı, bir de ağır şeyler kaldırma ameliyattan sonra (5kg dan fazla) iç organlar sarkıyormuş. Nescafe ve bitter çikolata da al baş ağrısına falan iyi geliyor. Aklıma gelen bunlar merak ettiğin olursa sorabilirsin. Ben de 8.5 ay önce sezaryen doğum yaptım. Bir de ameliyat yerini kuru tut, rahat şeyler giy, yüksek bel kilit kullan. Sağlıkla kucağına al inşallah yavrularını ❤️🌸 bu arada inşallah annen ile doğumda barışırsın