Yesraan ozgebyrkl bende 35 girdim geçen cumartesi gitigimde 2500 kg du yani iyi kiloları sağlıkli olsunlarda kilo elbet alırlar 🤲🤲🤲
Sevimefealp ozgebyrkl canım 35+0 da 2463 gramdı 36+4 de 3 kilo oldu cok hızlı oluyolar belki o kadar hızlı alıcağını bilmiyordur nede olsa onların zamanında bu kadar yaygın değildir ultrason
Sevilay_1 ozgebyrkl kayınvalideniz doktor galiba ya bırakın lütfen dikkate almayın dikkate alcagınız tek kişi doktorunuz
ozgebyrkl Eminesray sizin bebişten istiyor kayinvalidem heralde, maşallah çok iyi kilosu ama normal dogumu çok zor olur Allah kolaylık versin şimdiden
CmreKsidar ozgebyrkl suan bebeğiniz tam haftasıyla uyumlu kimseyi dinlemeyin kilolu cocuk iyi diye bisey yok ki önemli olan gelişimi benimde 35 dün 3000 kilo dedi şekerden mi kilo alıyor diye korktum haftasıyla uyumlu ve gelişimi iyiyse neden başkasını dinliyorsunuz ki post 10 günlükmüş farketmedim pardon ☺️
ozgebyrkl CmreKsidar olsun hala bakıyorum yazan var mı diye, 37de tekrar gideceğim bakalım ne kadar olmuş 😅
Eminesray ozgebyrkl aldırma sen ona kilolu bebekde iyi değil suyu fazla benim ciğerdem atım riski var, şeker çıktı bende takipliyim aç geziyorum ama bebek yinede kilo alıyo yapıyla alakalı o sıkma canını, bende daha kilo almasın diye uğraşıyorum