Kızlar bugün kürtaj olalı 40 gün oldu adetimi beklerken az önce test yaptım ikinci çizgi çok silik çıktı ama emin değilm yinede kürtajdan 15 gün sonra betamı ölçtürmüştüm düşüşüne bakmak için 22 çıktı ondan iki gün sonrada 10 çıkmıştı doktor bi sorun yok dedi ama bugün test pozitif mi bilemedim gebelik hala devam mı ediyor yoksa hamileyim anlamadım ya yardımcı olabilecek varmı başına böyle bşey gelen
Testin resmî bu şklde 