arirangg aren3521 Hayır çok tatlı burnu var🥰🧿 Bana doktor aynı gün iki tane ultrason fotoğrafı verdi. Onları görsen gülmekten ölürsünüz😀 Birinde burnu küçücük, diğerinde kocaman. Diyorum inşallah küçük olan doğrudur 😀😀
Mhtpflz aren3521 kuzenimin bebeğinin burnundq kocaman duruyor bi doğdu fındık burun çok güzel burnu var hiç öyle bakmayın bence🥰
Zeynep2535 aren3521 Buca Seyfi Demirsoy yazıyor memnun musunuz? Bu arada bebeğinin burnu o kadar şirin duruyor ki çok minnoş ☺️
annesininkelegi aren3521 cinsiyetiniz belli oldu mu ben 14. Haftamda gitmeyi düşünüyorum da 13+1 bugün
arirangg aren3521 Öyle oluyor canım. Biz de aynı o iki fotoğrafa bakıyoruz gülüyoruz 😀 ama senin bebişin burnu büyük değil çok tatlı görünüyor. 🥰
hulyaakgn34- aren3521 hayır fındık gibi maşallah kuzuya 😍 benim kızımın da böyleydi ultrason görüntüsü doğdu aynı bi bucuk yaşında hala aynı değişmedi
mayaden aren3521 sen benimkinin ayrıntılıdaki burnunu görsen 😄😄 tek umudum büyüdükçe burnunun da yüzüne göre küçülmesi 😆 şaka bir yana sağlıklı olsunlar da 🥰 burun oluşumu önemli
Senemsu aren3521 ay bana tüm ultrasonlarda bebekler güzel geliyor hiç dikkat de etmem😂Ama sağolsun kardeşim çocuğuma şimdiden estetik için para biriktir dedi 😂😂 seni çok iyi anlıyorum😂❤️
zeynepyazarer aren3521 Ya maşallah ne kadar güzel görüntü 😻 bugün doktorun bana verdiği ultrasonda doğru düzgün bi yeri bile belli olmuyo bebişimin 😢
2prensesannesiiii aren3521 hahahah maşallah 🧿 ben de fotosuna bakıp bakıp aman burnu bileee güzel diye şarkı söyleyip seviyorum😂