beyzakuzu00 Bugün benim kontrolüm vardı 39+0 olduk doktorum hareketlerini iyi gözlemle hareket hissetmezsen gün içinde ya da çok az hareket ederse hastaneye gel son haftalarda bu önemli dedi çikolata yiyip solunuza yattiniz mi elinizle karninizi uyardiniz mi buna rağmen hareket etmediyse bence bı gidin hastaneye birşey yoktur muhtemelen ama içiniz rahat eder