dlndln Bizde 26+4 olduk kızımla. Hamd olsun güzel gidiyor tabi bel bacak ağrıları, ağırlaşma, hareket kısıtlılığı var gece uykusuzluğu hariç.. söylenmiyorum hamileliğim her evresi güzel iki hareket edip tekmeledi mi unutuyor insan yorgunluğunu zorluklarını sonunda ona olan kavuşmayı düşününce 😍