Ya ben vegaferon demır ilacı kullanıyorum bayadır kullanıyorum kullandıktan sonra ıdrarım kırmızı oluyor bı gündüz bı akşam içiyorum gündüz de ıctıgım saatler lavobaya gıttıgımde kırmızı oluyor ondan sonra olmuyor akşam da içiyorum akşam oluyor yaklaşık gebelıgımın başından berı kullanıyorum doktor sorun olsa gorurdu demı tahlıl falan da vermıstım ama sımdı ıdrarda kan diye şeyler görmeye başladım morelım bozuldu ılac da kırmızı kusura bakmayın utanarak soruyorum ❤️