gullunur07 öncelikle geçmiş olsun az önce hastaneden geliyorum benimde tansiyonum baya yüksek 14/8 15/9 arası değişiyor ve 2 hafta baş cevresinde gerilik tespit edildi bebekte yüksek tansiyon nedeni ile gelisememis :( bazı kan ve idrar testleri istedi sonucu güzel temiz çıktı ama tansiyon hapına başlattı ve sıkı takibe aldı çalışıyordum aynı zamanda çalışma yasağı koydu bol bol yatiş dinlenme verdi