anneolmak4 Kızlar batıl belki bunu biliyorum ama yine de vicdanım rahatlasın istiyorum 😂 yemesinde bi sıkıntı var mı bir yerime dokunmadan yesem
Babyykmz anneolmak4 ben yedim ama sonrasinda ellerimi yikamaya dikkat ettim arada unutmus olabilirm tabi dogunca gorces artik 😅
gizemyusein anneolmak4 İlk aylar her hafta kase kase yedim aynı soruyu ben de buraya sordum kimi saçma buldu kimi güzel açıklamalar yaptı bi sorun yokmuş çoğu kişi yemiş genelde🤭❤️
Sila66 anneolmak4 ya esımde ınternete okumuş 😂 cıleklı süt ıcıyorum geçen ıcmee dedı bende kızdım 😂 Korkut’u Bırden ondan önce de yemıstım cılek ne olcak ya batıl ınanc ❤️
Ay-5k anneolmak4 Oğluma hamile iken kilo kilo yiyordum hiçte bişey olmadı şimdide oturup beraber yiyoruz 🤣🤣
hndstncvzlikek Bende tatlı yaparken kestim yedim, normal yedim bir şey olmadı, leke falan da yok bebekte :)
YagmurAnnesi anneolmak4 3. Ye hamileyim hepsinde de çilek yedim bir şey olmadı. Ama tesadüf müdür kızımda çileğe dokunup elimi yıkamadan sonra kolumu kaşımıştım kolunda doğum lekesi gibi hafif bi leke vardı ilk doğduğu zaman. Şimdi 5 yaşında gerçi hala var mı bilemedim bakmam lazım😂😂😂
BenimKucukYazCicegim anneolmak4 Ben hamile kaldığımdan beri hep çilek aşeriyorum her gün kase kase yiyorum ya batıl inanç onlar leke falan çıkmaz bebekte leke çıkarsa bile çilekle bir alakası yok. Benim annem de bana hamileyken hep Çilek yemiş vücudum pürüzsüz bir tane nokta bile yok dkdkdkdk