Sebnem9593 Kızlar karnim çok fazla sisiyor sanki 5aylik bu normalmi ne zaman geçer ? Yürüyüş de fayda etmiyor bi tane elma bile yesem çok fazla sisiyor karnim çok rahatsizim
minikmelegim_ Benımde öyleydi hala öyle. Görsen 5 aylık dersin suan 9 haftalık oldu. İkinci gebelik benim. İlk gebelikte karın kasları gevşediği için hemen belirginleşiyomus karın