Merveinciadem Akıntı şişkinlik ve kasık ağrısı yaşadım 1 haftadır , 2 gündür de uyukluyorum heryer uykusuz halsizim adetime 1 hafta var hamile olabilir miyim ?
mrvsrcn Merveinciadem kuzum belirtiler için çok erken diyebilirim bende sürekli kendimi yoklar sorgulardım bu mu belirti şu mu belirti diye ama inan şu an gebeyim farkında bile değilim o kadar ağır belirtiler olmadı ilk başlarda aşılama yaptırdığımız için test yaptım yani bi belirti olduğu için değil uykusuzluk falan yeni yeni başlıyor. İlk belirtim adet olacak gibi karın ağrısıydı sadece ve o hala devam ediyor. Akıntı falan yeni başlıyor. Ki gününe çok varmış daha bekle geçince test yap. Rabbim hayırla nasip etsin 🤲🏻
Hamileler Merveinciadem ben onları bir haftadır yaşadım şişkinlik karın ağrısı çok kötü oldum ve ben üşüttüm sandım hep adetımede 5 gün felan var aklımın ucundan gelmezkı bu belırtılerı yaşayıp hamıle olduğumu mıde bulantısı kaşık ağrısı felan da yok dün bel ağrısından uyuyamadım kardeslerım hamılesın abla sen dedıler kız kardeşim test aldı testım pozitif cıktı sonra özele gıttım kan testı vermeye aynı şekilde pozıtıf çıktı 3 haftalık felan normalde yarın adet olmam lazım yani demek ıstedım bu belırtılerde hamılelıgı etkılıyor
Merveinciadem mrvsrcn çok teşekkür ediyorum ama sanırım bende kuruntu yapıyor olabilirim . Biraz anormal geldi sadece bebekte düşüncemiz olunca oluyor sanıyorum ☺️ Bakalım nasip ❤️
mrvsrcn Merveinciadem evet öyle seni o kadar iyi anlıyorum ki her ay test yapmaktan o testi saatlerce incelemekten kendimi asla alamazdım bir buçuk yılın ardından geldi mucizem hala öyle net bi belirtim olmayınca diyorum eşime acaba gerçekten hamile miyim 😂 öyle düşündüğümüz gibi olmuyor en azından bende öyle ağır belirtiler olmadı. Tüm kalbimle dualarimdasiniz bu yolda bekleyen herkese Rabbim hayırlı evlatlar nasip eylesin 🤲🏻