Ben daha az önce yedim. Zaten adam akıllı birşey yiyemiyorum bir iki kaşık dondurmadan ne olacak ya. Üzerine ılık su içtim benim bademciklerim hemen şişer çünkü. Bence canınız istiyorsa yiyin. Ayrıca mide yanması saçla alakası yok yorumlarda gördüm de. Tamamen bebeğin büyüyüp mideye baskı yapması ilk aylarda da yükselen hormonlar sebebi ile yavaşlayan bağırsaklarda gaz birikmesi sebebi ile oluyor mide yanması. Ben çok çektim ilk gebeliğimde. Şimdide çekiyorum. Kızım da saç değil kaş bile yoktu doğduğunda 😂🤦♀️😂 saçla alakası hurafe sadece 😂🤦♀️