Alya136 36 haftaya bu gece gircem sabah uyandıgımdan beri kasıklarımda ve belimde ağrı var ayrıca çatı ağrımda çok fazla ayağa kalktıgımda Adet sancım var resmen bu doğum sancısı değildir demi çünkü düzenli fln girmiyo
Babykalamar Alya136 duzenli degilse degildir. Dogum sancisi olsa nefes aldirmaz girdiginde. Ciktigindada olmamis gibi hissederseniz. O haftalarda benimde cok cati agrim vardi doktorum vucudun ve cati kemiklerin genisliyir seni doguma hazirliyor demisti