melekmommm Kızlar fitil olarak kullanıyordum lekelenme olunca agızdan almamı istedi doktor ama aşırı tansiyonum düşüyor kafam kalkmıyor yerden çalışıyorum bide çok sıkıntı çekiyorum hep uykum var başım dönüyor nasıl olacak böyle .
ballikedii melekmommm sabah içtiğim yapmıyor ama öğlen 15.30 da içtiğim saat 18.00 a kadar inanılmaz yorgunluk yapıyor sonra zaten 20.00 da bir daha içiyorum 2 saat sonra uyuyorum öğlen ilacı çok zorlanıyor beni işte oluyorum o an bir de mesai bitimine yakın
melekmommm ballikedii bende aynıyım öğlen içtiğim aşırı uykumu getiriyor çalışamıyorum resmen birde evden çalışıyorum sürekli gözüm yatakta 😄
KumsAlyaa Sevvl Ben geçen hafta 34. Haftamda yani hem özeldeki doktora hem devletteki doktora sordum ikisi de artık bırak ağrın sancın kanaman yoksa dedi ama bıraksam mı bilemedim korkuyorum bırakırsam birşey olursa
Sevvl KumsAlyaa benımde kanama galan yok iste bilmiyorum ki bende zor da gelıyor artık o fıtılı atmak göbekten
arastiricianne Sevvl ay aynı ben kendimi gördüm vallahi sende Allah yardımcın olsun 4haftada başladım 32 ye kadar kullandım şimdi 35+5 oldum3 haftadır rahatım sadece
KumsAlyaa Sevvl aynen banada çok zor geliyor canım da bilemedim 1 hafta daha kullanıp 36 da mı bıraksam bırakırım şimdi açılma filan olur mu acaba emin olamadım
arastiricianne Sevvl aynen çok zor oluyor yerleştirmek baktım koydum zannediyordum bnde koymuyormusum 🤭🤭 Allah yardımcın olsun canım daha ne kadar kullancaksın belli mi
Sevvl arastiricianne pruloton iğneyi kesti canım bunu da pazartesi kontrol var sorayım bakayım ama kesmez kasılmalarım var çünkü
arastiricianne Sevvl ayy iğneyi de haftalık vuruluyordum 🤦🏻♀️ Allah yardımcın olsun inşallah ben 32 de bıraktım 34 de açılmam ve sancıyla hst yattım 3 gün yattım çıktım şimdi 35+5 olduk evde bekliyorum gelen giden yok 😀😀
Sevvl arastiricianne ben 2 günde bir vuruldum🥲 benımde 26 dan beri var valla bende 2 kere yatış yaptım biraz daha uzatamayız herhalde birdaha sancı vurursa doğururum 😂
arastiricianne Sevvl ay az daha beklesin bebiş kücükmüş senin bana ciger gelistirici yaptılar dr rahat gelirse gelsin sorun olmaz diyor artık bana