Sevvl A123b bırakmadım hala kullanıyorum 32+3 ne iç çamasırım kaldı ne almaya gücüm kaldı me de onla uğraşmaya artık bu muayene de sprucam bende ne zaman bırakayım diye
Fnsengul A123b şuan 17. Haftamdayım geçen hafta doktorum progestanı, proloton iğneyi hepsini kesti çok şükür
Binnur-cam A123b 32+2 olduk bizde 10 haftamdan beri kullanıyorum yarın kontrol var sorucam bakalım ne dicek ..
Sevilayms Sevvl Ayy bende devam ediyorum , akıntı yapıyor hala dimii Kaç kere korkudan ölüyordum su gibi akıntım oluyordu suyum geliyor sanıyordum 😒 Hala bile şüpheye düştüğüm günler olmuyo değil 😊
pembemor25 Sevvl ay resmen kahkaha attım bu yazınıza kendimi gördüm sürekli çamaşır değiştirmekten yıldım ya bide ben 10. Haftadayım yolum uzun 🤣🤣
Sevvl Sevilayms yapıyor valla artık tiksinmeye başladım ben sanırım keser 34 gibi diye düşünüyorum siz kaç haftalıksınkz
KumsAlyaa Sevvl Ben geçen hafta 34. Haftamda yani hem özeldeki doktora hem devletteki doktora sordum ikisi de artık bırak ağrın sancın kanaman yoksa dedi ama bıraksam mı bilemedim korkuyorum bırakırsam birşey olursa
elifile38 Ben de gebeliğimi öğrendiğimden beri kullanıyorum ama pedle kullanıyorum akıntı bitince pedi çıkarıyorum 21. Haftam hala devam, bırakamıycamda sanırım bu gidişle psikolojik olarak rahatlatıyor çok alıştım😅
Susamtohumununannesi elifile38 bende 9. Haftada başladım 16. Haftada doktor keselim dedi ben keseledim 2 dozdan teke düşürdüm sanki onu kullanmasam herşey ters gidecek sanıyorum 😂
Sevvl Nisanur_ ben bu hafta soracağım 33 okuyoruz muayenede bakalım ne diyecek geçen hafta iğneyi kes progestan devam dedi
Bsragrkan Susamtohumununannesi bende aynı canım 16 da doktorum keselim dedi günde 2 fitil olarak alıyordum, geçen sene martta bir kaybım var endişeleniyorum o yüzden hocam 1 tane ye düşürelim günde dedim sanki onu kullanınca rahatlıyorum :))