Mine34 Gece gözüme gram uyku girmez gündüz de ne hikmetse uyanamiyorum benim gibi olan var mı mesela yeni uyandım hâlâ kahvaltı yapmadım ve yataktan çıkmaya üşeniyorum bu bebişin gelişimini etkiler mi acaba
Babyykmz Mine34 ayni ben. Ozellikle gunduz uyaninca saatlerce yataktan cikamiyorm açliktan ölüyorm yine cikamiyorm sonra kahvalti yapiorm. Birde esim gelnce aksam yemegi yiyorum yallah 😅 zarari var gibime geliyor benimde ama elimde degl cikamiyorm yataktan. Erken cikipta napcam bu kez öğünum 3 e 4 e cikicak 😅
Zeynep2535 Mine34 bende aynıyım ama sabah erken kalkıyorum bütün gün uyuklayip gece uyumak için kendimi tutuyorum. Ama gece yine uyuyamiyorum. Uzun bir süredir 4-5 saat uykuyla duruyorum ama onlarda yarım yamalak. Deprem sebebiyle zaten uyuyamıyorum. Eşim sağından soluna dönse uyanıyorum.Genelde nefes darlığı yaşıyorum geceleri. Sebebi ona bagladim ama yanlız değilmişim
Azra41 Mine34 Valla iyi günlerin tadını çıkart. Uyuyabildigin kadar uyu hiç de birşey olmaz kendinu aç bırakma yeter cunku tansiyonun düşebilir ..
Mine34 Zeynep2535 nereye dönsem bebek oraya ağırlık veriyor bide bebişin hareketleri üstüne bide odanın sıcaklığı hiç uyku tutmuyor 😂
Babyykmz Mine34 o yuzden bugunlerde hic yataktan cikmasakta olur sonrasinda totomuzu yere koyamicaz zaten 😅
DenizDnz- 19 haftalığım durum bende de aynı 2 3 gundur asla gece uykusu uyuyamıyorum uyuduğumda bile 1 saat sonra uyanıyorum dahada uyku yok gunduz 3 4 saat anca 😔
aygunes24 19 haftalığım ,gribim açlıktan uyandım bogazimda ağrıyor öksürüyorum 3 gündür ateşli hastalığa yakalandım iğrenç Br durum içindeyim yani siz daha iyisiniz