Bende devlet hastanesine gidiyorum 40 haftaya girene kadar yapmıyorlar zaten 40 hafta olunca artık acilden gidip her gün kontrol oluyorsunuz , ilk gün acikliginizda bakarlar sonraki günler sancı durumunuza göre aciklaga bakma olayı olur sanciniz yoksa bakmazlar , her gün nst çekilir ulstronla bakılır , direk sezaryan yapmıyorlar artık sezaryan olacaksa bile doğumun başlamasını bekliyorlar hatta anne bebek dostu politika izleyip suni sanciyi bile son ana kadar vermiyorlar ben 2 cm açıklıkla 40+6 dayım hala bekliyorum