BenimKucukYazCicegim Hafif kasık ağrılarım var adet ağrısı gibi. Ama şiddetli değil. Lekelenme falan yok. Dün gece stres yaşadım, halada yaşıyorum sümük kadar değeri olmayan insanlar için. Neyse. Strestenmi kasık ağrısı yoksa bu haftada olurmu hiç?.
bademli_puding BenimKucukYazCicegim normal kuzum ben 22+1deyim benimde hala var rahim büyüdüğü için oluyo stres yapma bebeğinden önemli hiç kimse yok
KLORAKHANIM BenimKucukYazCicegim o haftalarda ayni sikayetle kuzenimi 3 hafta evde yatirdilar. Cunku bezelye kadar bebegin baski yapmasi imkansizmis rahim yukari cikana kadar hicbir agriyi normal karsilamiyirlarmis falan filan. Ben inanmiyorum kiz da fazla naz yapip yalan soylemis olabilir biz3 🤷♀️
BenimKucukYazCicegim Hazalibis Gzmmm123 bademli_puding Btlabk Nurgulll25 KLORAKHANIM Nurgulll25 Omermomm_ Teşekkürler kızlar, içimi rahatlattınız. Endişeliydim biraz. Bu haftaya kadar hiç yaşamadım kasık ağrısı. Allah hepinize sağlıklı huzurlu doğumlar nasip etsin🙏🌸🌸
Nurgulll25 bademli_puding Bende 18+4 deyim bir kaç gündür kasık ağrım var gibi endişe ettim ama normal midir kızlar sizce
Btlabk @“Lale2020200”#p26434470bebek büyüdükce rahim de büyüyor agrı oluyor bir iki haftaya gecer sonra gene başlar ara ara oluyor 20 haftadayım bıcak sokar gibi agrım var doktor ilk gebelikte normal kanama yoksa sorun yok dedi uzanıp dinlenin
Nurgulll25 Btlabk bu hafta biraz yoruldum ondan kasık ağrım olabilir mi 18+4 deyim biraz korktum bir şey olur diye. Kanama olmadığı sürece sıkıntı olmaz diye düşündüm bende
bademli_puding BenimKucukYazCicegim amin kuzum sanada inşallah içini ferah tut geçen günde bütün gün makata kadar vuran sancım vardı benimde üşütmüşüm bende sıcak tuttum kendimi biraz geçti burda post açmıştım bir allahın kulu yazmamıştı üzülmüştüm biraz
BenimKucukYazCicegim bademli_puding canımm, görmedim hiç postu, yazardım ben. Üşütmekten de olabilir bende ayağımı sıcak tutmiyorum ki hiç😔
bademli_puding BenimKucukYazCicegim kuzum bir tek sen değilsin ki binlerce kişi var ben elimden geldikçe insanların sorularına bildiğim kadarıyla yardımcı olmaya çalışıyorum sonuçta dert ortağı oluyoruz burda birbirimize ama sıcak tut kendini biz köye kaynamamlara gittikde ev sobalı soğuktu üşüttüm demek ki orda üşütmemek lazım
Omermomm_ Btlabk evet dende 18 haftalık hamileyim çok kötü ağrıları var Allah yardımcınız olsun Sağ salim evladınızı kucağınıza almayı nasip etsin inşallah