Sedavedoga Merhabalar kızlar bebeğimi hissediyorum 22+1 iz çok şükür ama dışarıdan hissediyorum ne zaman hissettiniz acaba 😊
Deletedmom_116 İlk haraketi 14 de hissetim dışardan 18 de hissettim eşim 20 de hissetmeye başladı dışardan görünür oldu 💙
Sedavedoga Deletedmom_116 maşallah biz daha dışarıdan hissedemiyoruz göbeğim çok çıkmadığı için mi acaba 😊
Sedavedoga etkafa ben 18. Haftadan itibaren hissettim canım ilk gebelikte daha geç bile olabiliyormuş
eliftugba 18 de ben hissettim 20 de eşimde dışardan hissetmeye başladı şuan 27+2 yim dışardan kıpır kıpır oynadığı gözüküyor 🥰
Sedavedoga eliftugba maşallah biz daha dışarıdan hissedemiyoruz göbeğim çok çıkmadığı için mi acaba 😊
Deletedmom_116 Sedavedoga alakası yoktur onunla ama iç karnın genişse içe dönük duruyo olabilir Biraz beklersen hissedersin♥️
Sedavedoga etkafa benimde ilk gebeliğim ilk başta şüpheye düşüyorsunuz ama farklı bir his olduğu içn anlıyor insan bende acaba mı dedim sonra güçlendi hareketler 🥰