susis Kızlar, bugün 32+6. 3 gündür karnımı bir miktar aşağıya düşmüş gibi hissediyorum ve yine 3 gündür öncesine nazaran daha sık karnım sertleşiyordu. Bugün daha da çok sertleşiyor gibi ve 15 dkda bir oluyor. Normal miii?
Fatmanurr_ susis bende 32+5im aynı durumu yaşıyorum doktoruma danışayım bebeğin artık doğum pozisyonu almış olabileceğini söyledi ara ara alt tarafımda da batma hissi oluyor mesela bebek baskı yaptığı için korkma içini ferah tut 🤲 ne sıklıkla olduğunu takip et bugün bir bak bakalım
Momsy410 susis ah canim ayni seyi yasiyorum 2 gundur. 33+3 benim de. O kadar baski yapiyor ki yuruyusum degisti 2 gundur. Ve cok fazla sert hareket ediyor karnim surekli kasiliyor. Bugun daha iyiyim umarim erken dogum falan degildir
61lazkizi61 susis ilk.gebeligimde 26. Haftalarda başladı benimde kasılmalarim ve nst hep sancı çıktı doktorum ilaç ve iğne vermişti çok hareket etme.yorms kendini dedi bebeğim 40. Haftada sezeryanla doğdu 🙈inşallah sizinki de 38 bekler
susis Ozggesen Fatmanurr_ Benim de bugün kontrolüm var akşam 5te. Not ediyorum sertleşme zamanlarını. Yine de merak ettim akşama kadar sabredemedim bir sizlere sorayım dedim. Teşekkür ederim cevaplarınız için
susis Fatmanurr_ Slaedz Muayeneden çıktım şimdi, açılmam yokmuş ama bebeğin kafası baskı yapıyormuş ve ayakta durmak açılmayı tetikleyebilirmiş. Bana sen bundan sonra yat dedi. Muayene sırasında da kasılmam oldu doktor da gördü. Rahmin bebeği doğurtmak istiyor dedi, duphaston ilaç ve çalışamaz raporu verdi. Ben bundan sonra yatışlardayım. İnşallah erken doğmaz 🥺 üzüldüm birazcık
Slaedz Benimde o şekilde oluyodu nst de kasılma çıktı umarım kasılma değildir arada sırada yine oluyor ama uzun değil sık aralıklarla ve nefesini kesicek bir şekildeyke bunu mutlaka doktoruna söyle
gelartkk susis canım çok geçmiş olsun inşallah sağlıkla sıhhatle vakitlice gelsin bebişin. Sertleşme derken bebeğin bı tarafta olması mi bahsedebilir misin biraz
Slaedz susis moralini yüksek tut Allahın izniyle bişey olmaz dinlenme bak her şey bebeklerimiz için🥰🙏🏻
susis gelartkk hayır bir tarafta olduğunda sadece tek tarafta sertleşme oluyor elleyince falan mesela bebeğin sırtı olduğunu hissedebiliyorsun. Bendeki sertleşme şu an komple oluyor sağ sol alt üst her yer basket topu gibi. Tek taraflı olanlar normal bir şey
Momsy410 susis yok canim gitmedim. Randevum haftaya ama biseye de bakmiyorlar 😪 dun aksam hastaneye gitsek mi diye konustuk ama sonra abartiyorum mu diye dusundum. Bugun o kasilmalar gecti ama yuruyusum falan hala tuhaf. Kaslarim cok gevsedi sanki
Slaedz susis yok vermedi kanaman , suyun , kasılma , ağrın , bebek hareketleri olmazsa acile git dedi ne yiyip içmeliyim dedim oda sigara kahvedem uzak dur dedi
mrvdmhmz Ya benimde sık sık oluyor benimde 34. Haftam bitti kontrol haftaya bide böyle iç çamaşırım hep nemli sizinde oluyor mu
susis mrvdmhmz 61lazkizi61 Momsy410 Slaedz Durum bildiriyorum 😀 5-10 dkda bir kasılma hissettiğim için doktora haber verdim beni acile çağırdı ve nst bağlandı hiç sancı çıkmadı sadece bebeğim çok hareketliymiş ondan böyle hissediyor olabilirmişim 😀 bu oğlanla başım dertte olcak galiba