Yeliz_06 Ense kalınlığı 2.7 mm çıktı bu durumda olupta sonradan düzelen var mı arkadaşlar biraz canım sıkıldı kan tahlili verdim sonucu inşallah güzel gelir 🤲🤲🤲🤲🤲
Dirensndkci Benim 2.8 çıkmıştı genetik test yaptırdım detaylı ultrasonda da düzelmişti bebeğim doğdu gayet sağlıklı
Yeliz_06 busrasss1 inşallah benimde öyle olur ya Allah’ın verdiği can canım o benim ama inşallah düzelir 🤲🤲