Merhaba arkadaşlar ikili testimde riskim 1/509 çıktı ve nifty testi yaptırdık bugün 14 haftalık oldu bebeğim.11 haftalıktan bu yana düşük riskim var kanama alanım mevcut.Sonuçları bekliyoruz.Aynı riskle çıkıp sonuçları temiz çıkanlar var mıdır? Dualarınızı eksik etmeyin 😔