Serayk1 Kızlar bebeğinizin kıyafetleri için hangi deterjanı kullanıyorsunuz? Birde yumuşatıcı kullanan var mı
2022bebeki Serayk1 Yumuşatıcınin yenidoğanlar için kullanimini doğru bulmuyorum. Baby’s green kullaniyorum bir de e bebegin mavi kapakli olan deterjaninin da içeriği gayet iyi
Ginger_ Serayk1 bebek için değil ama koku hassasiyetimden dolayı uni baby yumuşatıcı almıştım eşimi de beni de acayip kaşındırdı hepsi tekrar yıkadım enterasan yani ki hiç bir şeye alerjim yok benim bunu almayın derim ben
Pinkgold Serayk1 dalin deterjanı aldım bide granül almayı düşünüyorum yumuşatıcı aldım ama kullanmam belkide
EdaZehra Serayk1 yumuşatıcı kullanmamak lazım. Onun parfümü bebekte ilerde alerjik astın yapabiliyormuş. Ben Green clean aldım. Organik ve parfümsüz olması için. Kokusu da güzel
Hsb34 Serayk1 ben siveno aldım yumuşatıcı kullanmayı düşünmüyorum bir de leke çıkarıcı alacağım ebebekten
alya00 Serayk1 siveno aldım içeriği tertemiz. Yumuşatıcı kullanmıcam içeriğinde doğal yumuşatıcılı yazıyor zaten