ElfYrgn Kızlar selam. Aklımda üç doktor var şuanda (Ali İpek, Gülhiz Karataş, Sinan Tan). Tecrübesi olanlar ve yakın zamanda gidenler doktor, muayene ve ücret hakkında bilgi verebilir mi acaba ? 😇
2022bebeki ElfYrgn Güncel ücretini bilmiyorum kliniği arayip öğrenebilirsiniz ancak ben Sinan Bey de yaptırdım ve cok memnun kaldim. Aşırı detayci ve ilgiliydi
Slaedz ElfYrgn Ali İpeğe gidicektim ben ikiz oldukları için çok istediler bende Nuri Danışan diye birini buldum ona gittim gayet hijenik temiz ve uygun fiyatları istersebiz bir araştırın
Tubatgn ElfYrgn Ali İpek’e gittim çokta memnun kaldım ben gittiğimde 750₺di şimdi ne kadar bilmiyorum
ElfYrgn Mmmz Seneler önce benimde arkadaşım Gülhiz hanıma gitmiş çok memnum kalmış ama güncel merak ediyorum bende. Siz memnun kaldınız mı ? Mesela yüzünü gösterene kadar uğraşırı mı başından savar mı ?
2022bebeki ElfYrgn Cok ilgiliydi bebegin bir parmağını göremedi poziyonundan dolayi en az 10 dakika inceledi görene kadar ara bile verdik hareket etmemi falan istedi. Cd, foto ciktisi videolari da verdi ekstra. İnşallah sizin de süreciniz güzel ilerler
Hatice-26 ElfYrgn usb kaydı atoyor ve resimleri telefona gönderiyor. Aynı zamanda 2 tane fotoğraf çıktısı veriyor. Bebek kendini göstermemişti çok uğraştı. Elinden geleni yapıyor yani detaylı bakmak için. Her halükarda görürsünüz ☺️
ElfYrgn Tubatgn Peki uygun pozisyonu yakalayana kadar uğraşıyor mu fotoğraf için 😄🥹Galiba ben plesantam ön duvarda yüzünü görememekten korkuyorum 🥹☺️