Ne zaman olacak diye kaygı etme, ovulasyon testleri iyi ama o da insanı strese sokuyor. Bu ay bu günde gördüm olacak mı olmayacak mı derken hooop yine stres. Tavsiyem bir kadın doğuma git normal kontrollerini yaptır bebek sahibi olmak istediğini söyle. Folik başlatmıştı benim gittiğim doktor önden. Eğer bir sorun varsa erken teşhis etmiş olursun. Şöyle de bir şey var sen ve eşin tamamen sağlıklıyken bile hemen olmayabilir. Sabır gerekiyor. Kendi haline bırak, stres yapma o zaman gebe kalıyorsun :)